BINA MASA DEPAN SEBAGAI PENGEDAR SIMKAD TONEWOW-Excel (TWE)


Dibawakan oleh: Mazelan Abas Tel:01159055555
biztonewow.com
Salam sejahtera,
Nama saya Mazelan Abas. Disini saya ingin menerangkan kepada anda, kelebihan, kemudahan dan keuntungan sebagai pengedar simkad Tonewow-Excel.

Produk yg ingin dipasarkan: Simkad Tonewow-Excel.



✅ Jika anda masih tidak tahu lagi apa itu simkad tonewow, anda boleh baca terlebih dahulu dengan KLIK DISINI

✅ Harga sekeping adalah RM20.

✅ Harga jualan yang dicadangkan adalah RM25.

✅ Setiap satu pendaftaran pengguna baru, anda akan diberi Komisyen Jualan sebanyak RM5-RM10.

✅ Setiap kali pengguna anda topup, anda akan diberikan Komisyen Topup sebanyak 5%~15% daripada nilai topup mereka.

✅ Sekiranya pelanggan anda juga mengedarkan simkad tonewow ini, anda juga akan menerima Komisyen Topup daripada topup pelanggan mereka.

✅ Kesemua komisyen ini akan dikumpulkan selama sebulan dan dibayar terus kedalam bank akaun anda pada 21 haribulan hadapannya.

BANTUAN:
Anda juga akan:

✅ Diajar secara menyeluruh mengenai bisnes ini.

✅ Diajar cara-cara membuat promosi secara offline dan juga Online.

✅ Diberikan satu website promosi PERCUMA untuk memudahkan buat promosi secara online.

✅ Diberikan harga yg special untuk restock simkad.

✅ Diberikan BONUS PENGHARGAAN sekiranya berjaya mendaftarkan pelanggan pada bilangan tertentu.

✅ Dimasukkan kedalam group support utk memudahkan anda bertanya dan berbincang.

CARA MENJADI PENGEDAR.
✅ Anda bank-in RM110 kepada kami.

biztonewow.com MayBank 162526067564 (Mazelan Abas)

biztonewow.com CIMB 7017409547 (Mazelan Abas)

✅ Kami akan poskan 5 keping simkad Tonewow-Excel (TWE) kepada anda dengan segera menggunakan J&T.

Anda tentukan jenis2 simkad yang anda kehendaki diantara simkad bernombor dan simkad kekal nombor lama (MNP).

Contohnya:
5 kpg sim bernombor + 0 kpg sim MNP. atau
4 kpg sim bernombor + 1 kpg sim MNP. atau
3 kpg sim bernombor + 2 kpg sim MNP. atau
2 kpg sim bernombor + 3 kpg sim MNP. atau
1 kpg sim bernombor + 4 kpg sim MNP. atau
0 kpg sim bernombor + 5 kpg sim MNP.

Untuk memilih nombor bagi simkad bernombor, anda boleh pilih disini:

✅ Nombor disini berdasarkan siapa dulu dia dapat.
✅ Senarai Nombor Simkad TWE-PUSH-PACK.

Sekeping RM20.

011 7075 6604
011 7075 6613
011 7075 6617
011 7075 6618
011 7075 6648
011 7075 6672
011 7075 6673
011 7075 6674

011 7075 6679
011 7075 6680
011 7075 6682
011 7075 6683
011 7075 6733
011 7075 6744
011 7075 6772

011 7075 6822
011 7075 6833
011 7075 6844
011 7075 6855
011 7075 6880

011 7075 6884
011 7075 6899
011 7075 6905
011 7075 6911
011 7075 6920
011 7075 6930

011 7075 6933
011 7075 6939
011 7075 6944
011 7075 6950
011 7075 6955
011 7075 6970
011 7075 6975

Selepas anda buat pembayaran, pastikan anda hantarkan semua maklumat dibawah melalui WASAP ke nombor 011-5907-5555 atau:

biztonewow.com
Maklumat yang diperlu:
1. Nombor ID penaja anda: TWE-8694
2. Nama penuh penerima.
3. Alamat penuh penerima.
4. Nombor hp penerima
5. Nombor cantik yg dipilih.
6. Bukti pembayaran.

- Penghantaran akan dibuat secepat mungkin menggunakan J&T selepas menerima maklumat dari anda.

- DEC akan menghantar maklumat shiping (no. tracking) kepada penerima.

- Biasanya J&T mengambil masa dua atau tiga hari bekerja.

Langkah Seterusnya:
- Selepas anda menerima simkad tersebut, sekurang2 sekeping simkad perlu didaftarkan menggunakan IC/passport anda sendiri untuk mendapatkan nombor ID anda sendiri.

- Cara-cara untuk mengaktifkan simkad Tonewow ini anda perlu ikuti langkah2 yang diberikan disini.
KLIK DISINI - AKTIFKAN SIMKAD TONEWOW.

- Setelah anda mendapat nombor ID anda sendiri, maka simkad selebihnya sudah boleh dijual kepada pengguna baru anda dengan mendaftarkan mereka dibawah ID anda sendiri.

PERTANYAAN
Sekiranya anda masih mempunyai soalan sebelum memutuskan untuk menjadi pengedar ini, anda boleh hubungi saya dengan segera melalui wasap dibawah ini:

Nama saya: Mazelan Abas
No tel atau wasap saya: 01159055555

Terima kasih kerana berminat menjadi pengedar Tonewow.


PERKONGSIAN PENGALAMAN PENJUAL SIMKAD TONEWOW-EXCEL



biztonewow.com

Video dibuat pada tahun 2020

Salam sejahtera pada rakan2 semua.
Nama saya Mazelan Abas.

Saya nak kongsi satu pengalaman pada anda semua, bagaimana dalam masa 3 tahun Allah ubah kehidupan saya daripada seorang pekerja kilang, dari seorang yg ada hutang keliling pinggang, dari seorang yg hanya ada motor honda-cup, dari seorang yg umur dah masuk 40-an ketika itu, ada ramai anak, tapi masih belum ada rumah sendiri, masih menyewa rumah orang di Block H, Taman Medan, Petaling Jaya, Selangor. Dari seorang yang setiap hujung bulan dapat gaji, tapi tak sampai tengah bulan poket dah kering, kepada satu kehidupan yg tak masuk akal dan tak pernah termimpi ia akan berlaku.

Pada tahun 2013, kehidupan saya telah berubah 360 darjah. Seolah-olah semua keperitan yg berlaku sebelum ini tidak pernah saya lalui.

Semuanya ini bermula pada tahun 2010 apabila saya membuat keputusan untuk menjadi pengedar simkad Tonexcel. Waktu itu, tidak ada siapa pernah dengar perkataan toneexcel. Jadi pengedar simkad pun ramai orang ketawakan. Sebab tak pernah tahu ada simkad telefon yg boleh disebarkan.

Biasanya nak beli simkad, pergi kedai telefon sajelah. Mana ada orang jual simkad syle direct selling macam ni. Simkad masuk dalam poket pergi jumpa saudara mara, tanya nak guna simkad toneexcel tak. Semua sedara mara rasa pelik bisnes yg saya buat ini.

Tapi saya tak kira, dengan bermodalkan lebih kurang RM100 ketika itu, itu pun modal yg diberikan oleh isteri saya, saya tetap mula menjual simkad ini. Kebanyakkannya saya jual melalui facebook dan email (ketika itu). Tapi anda sekarang sudah ada facebook, instagram, wasap status, youtube, sepatutnya sekarang jauh lebih mudah.

Bulan pertama dapatlah jual lebih kurang 10 keping pada orang. Tengok2 komisyen bulan pertama saya dapat lebih kurang RM60. Mak ai, bukan main happy lagi.

Saya pun terus promote dan promote dan promote dan jual dan jual dan jual simkad ini. Tanpa disedari komisyen saya naik ratus2 ringgit bulan hadapannya. Lepas tu naik2 lagi sampai mencecah ribu2 ringgit setiap bulan. Lepas tu naik lagi dan lagi hingga mencecah puluh2 ribu setiap bulan.

biztonewow.com
Pada tahun 2016 dan 2017 ia sampai tahap kemuncak bila komisyen saya mencecah hingga ratusan ribu ringgit setiap bulan. 2018 dan 2019 ia agak menurun sedikit, tapi masih melebihi seratus ribu setiap bulan.

Alhamdulillah, saya bersyukur dijadikan seorang pembayar income-tax yg baik kepada Pemerentah/LHDN. Disini saya tunjukkan borang CP58 dihantar kepada LHDN kepada anda untuk tahun 2016.

biztonewow.com
Jumlah komisyen yang saya terima daripada ToneExcel untuk keseluruhan tahun 2016 sahaja adalah RM3,900,821.27 hampir kepada 4 juta ringgit.

Maknanya purata komisyen/gaji/pencen saya setiap bulan waktu itu adalah RM325,068.44. Tiga ratus dua puluh lima ribu ringgit setiap bulan.

biztonewow.com
Pada tahun 2017 sahaja, jumlah komisyen yg saya terima masih melebihi RM3 juta ringgit setahun. Rasa2 cukup ke tak cukup rakan2 semua?. Itulah komisyen yang saya perolehi sebagai seorang penjual simkad tonewow-excel.

Dalam masa 3 tahun itulah dari 2011 hingga 2013 saya dapat menyelesaikan semua hutang dengan bank, dengan kawan2, dengan adik beradik, dengan saudara mara yang hampir beratus ribu ringgit semuanya.

Saya kata pada isteri saya, Biarlah hidup kita tiada harta, asalkan kita tiada hutang.

Selepas itu, barulah saya mula mengumpul harta sedikit demi sedikit. Saya dapat beli sebuah rumah teracce 2 tingkat di Shah Alam, sebuah rumah teracce 2 tingkat di Bertam Setia di Melaka, dan membina sendiri sebuah rumah di Pulau Panjang, Pengkalan Chepa di Kelantan.

biztonewow.com
Saya dapat juga beli dua buah kereta BMW 3/5 Series di Glenmarie, Shah Alam. Satu utk saya dan satu lagi utk isteri saya.

Kesemua properti yg saya beli tadi, seperti rumah, kereta, tanah, semuanya saya beli dengan tunai, tak ada hutang. Takut nak berhutang lagi.

biztonewow.com

biztonewow.com

Mungkin saya dah terlalu serik dulu bila hidup berhutang. Asyik kena kejar kesana kemari. Asyik lari dari kawan2 yg pernah saya berhutang dulu.

Barulah ingat pesan Nabi, hutang itu menyebabkan kerisauan di malam hari dan kehinaan disiang hari. Saya dah lalu, dah rasa kerisauan dan kehinaannya. Serik dan takut, mudah2an tiada lagi ujian seperti itu. Tapi ketentuan semua milik Allah.

Video dibuat pada tahun 2017

Dan yang paling mengembirakan saya sekarang ini, saya sudah tidak bekerja lagi, tetapi setiap bulan saya masih mendapat komisyen sehingga kehari ini, tahun 2020.

Jika ada sesiapa2 yang masih ragu2, atau kurang percaya lagi tentang hasil yang ada sebagai penjual simkad jalanan ini, fikir2kan lah semula.

Jadi sebelum saya meneruskan cerita saya ini, saya nak pesan pada diri saya dan rakan2 penjual simkad atau pun pada sesiapa yg membaca pengalaman saya ini, mungkin suatu hari nanti bila anda dah mula menjadi penjual simkad seperti saya dan mula dapat duit yang banyak, jangan lupa bayar incometax dan jangan lari dari incometax. Sebab apa yg saya faham dari alquran, incometax itulah zakat, dan zakat itulah incometax.

Jadi kalau ada rakan2 yg baca artikel ini dan bercadang untuk buat bisnes sampingan, atau nak dapatkan duit sampingan, buatlah bisnes ini. Jadilah penjual simkad tonewow-excel seperti saya ini. Kita sama2 jual simkad tonewow ini. Mudah2an ada rezeki untuk rakan2 disini. Mungkin ia tak glamor macam bisnes2 lain, tapi dalam bisnes tak glamour inilah Allah beri rezeki yg merimpah ruah kepada saya.

biztonewow.com

Website ini dimiliki sepenuhnya oleh biztonewow.com
dan dibawakan oleh: Mazelan Abas Wasap:01159055555